سیب زمینی شکم پر آرام پز

سیب زمینی شکم پر آرام پز

صبح، ۴ عدد سیب زمینی را در آرام پز بگذارید ،می توان گفت که شامتان را بار گذاشتید. برای سرو سیب زمینی شکم پر آرام پزتان، می توانید آن  را  با کلم بروکلی ، قارچ و ماست کم چرب که همه موادی سالم و مغذی هستند میل کنید. نوش جان!
نکاتی در رابطه با تهیه ی این غذا :

۱-برای تهیه این دستور، قارچ ها را تمیز بشویید و به ۴ قسمت، برش دهید.

۲- برای تهیه این دستور، گلچه های کلم بروکلی ها را به قطعات حدود یک و نیم سانتی متری، برش دهید.

۳- د رتهیه این دستور، می توانید از یک چهارم تا نصف پیمانه از آب مرغ یا آب سبزیجات  گرم ، استفاده کنید.

۴-در تهیه این دستور، از ماست کم چرب، به دمای محیط، استفاه کنید.

هر یک از سیب زمینی ها را، جدا در فویل آلومینیومی بپیچید و در آرام پز قرار دهید.درب آن را بگذارید و سیب زمینی ها را با درجه پایین آرام پز و به مدت ۸ ساعت ، تا نرم شوند، بپزید. می توانید سیب زمینی ها را در فر با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد برای ۱ ساعت و یا در مایکروویو با درجه حرارت بالا به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بپزید. نیازی نیست که برای پخت در فر یا مایکروویو آنها را در فویل بپیچید، فقط با چنگال چند جای سیب زمینی ها را سوراخ کنید.
در ماهیتابه ای، روغن زیتون را با حرارت متوسط رو به بالا، گرم کنید. قارچ ها را در آن بریزید و برای ۲ دقیقه تفت دهید، سپس کام بروکلی ها را به آنها اضافه کنید و بر روی آنها نمک وفلفل بپاشید. آنها را برای ۸ دقیقه تا کلم بروکلی ها نرم شوند، بپزید (مواد را مدام هم بزنید).
سیب زمینی های پخته را برش دهید و داخل آنها را خالی کنید و در ظرفی بریزید، پوست ها را نگه دارید. به سیب زمینی ها، آب مرغ (یا آب سبزیجات) گرم و ماست را اضافه کنیدو بر روی آنها نمک و فلفل بپاشید. از مخلوط سیب زمینی در ۴ پوست سیب زمینی به میزان مساوی بگذارید و بر روی آنها از ترکیب کلم بروکلی و قارچ قرار دهید.